donderdag 10 november 2011

Oud en nieuw vieren in Barcelona!


Het is nog maar net november en droom er al van om oud en nieuw te vieren in Barcelona! De weekenden in Barcelona zijn al fantastitsche en ben dan ook erg benieuw wat oud en nieuw te brengen heeft.
Wanneer je per vliegtuig aankomt in Barcelona, dan heb je gelijk een uitzicht over de stad. Het meest herkenbare gebouw dat gelijk opvalt is het W-hotel.

Het eerste waar ik aan dacht toen ik het W-hotel aan de boulevard van Barcelona zag, dat het een ‘Burj al Arab’ look-a-like hotel is.
Het W-hotel heeft een cocktailbar op de 26ste verdieping met panorama uitzicht over Barcelona. Dus ik neem slokje van mijn heerlijke cocktail en geniet van het spectaculaire uitzicht, dat is mijn dagdroom!

Ik wil niet mijn heel avond laten afhangen van dit hotel, de mogelijkheid om toegang te krijgen tot dit luxeuse hotel is laag.
Andere plekken in Barcelona om heen te gaan met oud en nieuw zijn Placa Real, het strand van Barceloneta en natuurlijk de bekende clubs.
Placa Real is een goede plek om de avond te beginnen, lekker op het terras zitten met een drankje en natuurlijk tapas en lekker mensen kijken. Placa Real is een ontmoetings plek voor vele mensen!
Barceloneta is nog drukker dan als op een warme zomerdag in augustus! Rond 8.000 personen verzamelen zich zelf op het strand om te genieten van het feest met bekende DJ’S en artiesten, om 00:00 is er ook een vuurwerk show.
The main clubs in Barcelona are having special theme´s, it is important to buy the tickets at front, or else it is impossible to get in!

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen te doen in Barcelona, de Europese hoofdstad die nooit slaapt!
Wanneer u zelf ervaringen heeft, deel ze dan met ons!
We kijken er naar uit om van u te horen…..Gelukkig Nieuwjaar!

Saludos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten