maandag 28 maart 2011

Parijs, de mooiste stad van Frankrijk.

Frankrijk is een prachtig en uniek land en een van mijn favoriete vakantiebestemmingen! Maar er is één stad die mij in het bijzonder aanspreekt. Het is een stad met tal van mogelijkheden voor iedereen, een stad vol passie, mode en liefde. Natuurlijk is het duidelijk waar het hier over gaat: PARIJS!
Ik wil graag de top attracties van Parijs op een rijtje zetten, want er zijn er een aantal die je echt niet mag missen tijdens je bezoek:

Vanzelfsprekend: de Eiffel Toren.
Een van de bekendste monumenten ter wereld. Hoe vaak je het ook op tv of op foto´s en plaatsjes gezien hebt, als je er werkelijk bent: adembenemend!

De Arc de Triomphe
Ook een echte aanrader tijdens je bezoek, het is gelegen op een van de drukste verkeerspleinen van Parijs. Het ligt westerlijk van de Champs Elysees en dat brengt ons meteen bij een van mijn volgende favoriete plekjes.

Champs Elysees
Deze laan is geweldig! Er zijn tal van luxeuze winkels, bioscopen, cafés en noem het maar op.

  Parijs  
Louvre Museum
Hier vind je de bekendste schilderijen ter wereld. Voor de cultuur en kunst liefhebbers onder ons is dit echt the place to be.

Het is onmogelijk om hier alles op te noemen wat ik leuk en de moeite waard vind- Er is geen een land zoals Frankrijk, dus bij deze is je vakantiebestemming voor de komende zomer ook duidelijk! Kijk voor jouw verblijf eens naar Camping Frankrijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten